Asalamualaikum w.b.t….
Dah masuk tahun baru….. Alahamdulillah… syukur kepada Allah s.w.t...
Coz masih bg peluang kat aku untuk hidup…
dan merasa tahun baru….
Semalam x sempat nak buat post terakhir untuk tahun 2010…
Bukan x sempat…..
Memang x de peluang la nak update blog ni….
Coz aku pergi kem kat sekayu… 3 hari 2 malam…
Memang best….
Lain kali je aku cerita pasal kem tu….
So… hari ni just nak wish Happy New Year 2011…
Sedar x sedar…. Sekarang dah msuk ke fasa umur 22 tahun…
Muda lagi….. btul x????
Happy New Year….
Semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas….
![]() |
| tadi beli majalah PC... ade gambar telefon baru... rase cam nak tukar yang baru je... hehehehe |


No comments:
Post a Comment