Followers

Saturday, January 1, 2011

2011....


Asalamualaikum w.b.t….
Dah masuk tahun baru….. Alahamdulillah… syukur kepada Allah s.w.t...
Coz masih bg peluang kat aku untuk hidup…
dan merasa tahun baru….
Semalam x sempat nak buat post terakhir untuk tahun 2010…
Bukan x sempat…..
Memang x de peluang la nak update blog ni….
Coz aku pergi kem kat sekayu… 3 hari 2 malam…

Memang best….
Lain kali je aku cerita pasal kem tu….
So… hari ni just nak wish Happy New Year 2011…
Sedar x sedar…. Sekarang dah msuk ke fasa umur 22 tahun…
Muda lagi….. btul x????
Happy New Year….
Semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas….

tadi beli majalah PC... ade gambar telefon baru... rase cam nak tukar yang baru je... hehehehe


No comments: