Assalamualaikum w.b.t
dah siap upload gambar untuk page persatuan....
skrang masa untuk update blog sendiri plak
x study ke? Dah!!! jangan nak stresskan diri ngan benda yang penting tu...
skrang hujung minggu... masa untuk berehat...
dah la.. stress ngan duit JPA yang x masuk2 lagi... kalau study...
confirm 100X ganda stress...
ok... tu semua tipu a.k.a alasan semata-mata coz aku malas nak study....
skrang dah tamat 3rd week posting O&G...
lusa masuk 4th week... maknenye... lagi 3 minggu nak exam...
specialist kate posting ni senang.. lecturer kate posting ni senang.. kawan aku tanye... aku cakap posting ni senang... junior aku tanye aku cakap posting ni rileks...
tapi realitinye...
bila sampai kat ward... selalu je mengeluh...
"Hmmm... camne nak clerk patient, semua patient perempuan?"
dah dapat clerk...
nak examine, tak dapat coz x de chaperon... kalau ikutkan hati...
nak nak je aku ajak sister jadi chaperon...
btw.... kata hati jangan ikut sangat... kalau aku betul2 buat....
tu namanye keje gila + orang gila je yang buat...
ingat sister tu sama cam student nurse yang cute-cute... bila2 mase je bleh panggil...
Oppsss...
panjang sangat perenggang kedua tu... kita start perenggang baru...
minggu ke-3 ni.. sepatutnye aku kena hantar case write up...
tapi...
sampai hari ni aku x buat pun lagi coz x de patient yang sesuai....
case miscarriage ade la...
tapi part physical examintion x de finding la....
part treatment pun x bayak bleh discuss... memang x sesuai la case ni...
ni la dilema aku bila masuk 3rd week ngan 6th week...
ntah la...
cam banyak je perkara yang x kena...
aku memang x de keje lain.. asyik mengadu + mengeluh je...
blog ni gak yang jadi mangsa...
Ok... aku dah malas nak taip... next time la aku sambung citer...
skrang nak fikir..
"ape tajuk yang sesuai untuk post ni?"
dah jumpa...
jangan tanye ape maksud title tu... aku pun x faham....
lukisan penaja:
isu duit biasiswa.. satu je nak cakap... "maybe ah long bleh tolong aku"

No comments:
Post a Comment