Followers

Tuesday, January 25, 2011

angan-angan tinggi cam gunung.....



Assalamualaikum w.b.t....
pagi-pagi dah update blog.......
nak study.... tapi  x de mood.... orang lain dah nak hbis, aku baru nak start....
x pe... "EOM"je.... macam la x biase.....
hari ni selasa... esok rabu... pastu khamis.....
kalau fail pun.... x kena pancung kan......
aku x pernah jumpe lagi... universiti  pancung student yang fail exam.....

sekarang aku dalam dilema....
nak pilih... samada... badan yang sihat or result yang cukup-cukup makan...
time-time exam ni la.... aku dapat penyakit....
maybe banyak dosa kot.....
pagi-pagi batuk... pastu selesema... kadang-kadang pening.....
nasib baik x demam.....

semalam.....
bile x tahan batuk.... aku minum ubat batuk.....
rasenye.. best la jgak... atpi effectnye..... x best....
time kelas bahasa asing.... mengantuk giler......
balik bilik.... confim la... tidur sampai pagi...... so, ape pengajarannye????
kalau sakit dekat-dekat exam...
jangan makan ubat.... especially ubat yang bleh buat kite mengantuk.....
kalu x ....... kim salam je la kat buku tu.....

  skrang ni.... nak makan antibiotic pun takut.....
sekali organism kat dalam badan ni mengamuk coz aku serang diorang....
confirm diorang bagi high grade fever......
aku rase sekarang ni ade satu pilihan je...... study.. study.. study....
minggu ni EOM kali ke-14...... [cam sambut ulangtahun plak....]

firasat aku 100% mengatakan akan aku fail untuk module ni.....
usaha dulu..... then tawakal......
usaha sikit... angan-angan tinggi cam gunung.......

[harapan aku untuk module ni.... bile dapat result x nak jumpe dekan or tmbalan dekan... amin....]




No comments: