Assalmualaikum w.b.t.....
Alhamdulillah..... exam dah habis.... skrang mase untuk bercuti....
dah x sabar nak balik rumah....
x tahu la.. ape yang ade kat rmah tu.....
rasenye x de ape2 yang best kot......
ni la masenye nak berehat kat rumah.... nnti dah dekat exam..
x de nafsu nak balik rumah......
semalam baru balik dari program ISK.....
walaupun penat... tapi pergi jugak....
faham-faham je la.... bile dah penat tu.... confirm la t'tido time ceramah....
Alhamdulillah.... dapat la sikit-sikit ape yang disampaikan....
24 & 25 Februari ni ade lagi...
insyaAllah... kalau diizinkan Allah.. aku pergi....
hmmm..... exam....
ok la....
satu je yang x best..... banyak sangat soalan anatomy.....
terpaksa ala... aku jadi penembak berani mati.....
essay pun same.... sorry la prof.....
nerve supply ke.. blood supply ke....
ape2 je yang supply2...
saye x minat......
aku doakan.... jawapan yang aku bg tu x kena perli..
[cam soalan ureter hari tu.... depan2 junior kena perli.... sabar je la....]
skrang mase untuk kemas bilik......
baru je habis basuh baju.....
before tu aku nak kemas dekstop aku ni.....
[nak cepat.... semua benda ake save kat dekstop]
SELAMAT BERCUTI!!!!!!!
No comments:
Post a Comment