Assalamualaikum w.b.t....
Sekrang tengah bertungkus lumus nak siapkan seminar “back pain”….
Kite orang selalu je dapat tajuk yang susah….
Cube bagi yang senang sikit….
Sepatutnya benda ni dah siap last week….
Oleh kerana sikap diri sendiri yang suka tangguh kerja…
Ni la akibatnya…….
Satu je masalah sekarang ni…..
Belakang aku pun sakit….
Before pergi kem lagi… bile dah balik kem ni…. Satu badan sakit….
Nak duduk lame x bleh…. Nak baring pun xbleh….
X silap aku sekarang dah masuk 2 minggu aku sakit belakang….
Aku saje je buat post ni…. Boring asyik bace artikel pasal back pain je…
Harap2... malam ni aku sempat siapkan seminar ni….
insyaAllah bleh tidur awal……

No comments:
Post a Comment