Alhamdulillah....
akhirnye... siap gak design baju untuk budak-budak medic 1st batch...
totalnye.... hari ni je...
6 jam aku luangkan masa bersama Adobe Photoshop....
exam dah dekat.... hehehehehehe...
ingatkan dah x nak bukak adobe photoshop....
tapi...ni la hobi aku bile malas nak study.....
x pe... sempat lagi nak study....
so...
aku dah buat design ni.....
make sure korang semua kena tempah baju ni....
kalau x nak pun... aku x kisah.....
aku buat untuk aku je....
mengikut perkiraan aku.... ni dah kali ke-5... aku buat design t-shirt...
tq... to Google coz bantu aku cari template untuk baju muslimah...
belajar dari kesilapan lepas....
coz... baju korporat yang aku tempah dulu....
lelaki x de masalah... perempuan je la.....
agak tidak sesuai untuk dipakai.... aku pun x terfikir benda tu.....
tq.. kepada sesorang yang kata.... "kalau baju camni.. aku x nak tempah.."
korang pandai-pandai la.... cari jalan untuk buat baju tu jadi ok bile pakai...
contahnye...[pinjam ayat Ustazah Zainun]....
ape yang salah seorang coursemate aku buat....
nampak plek... tapi ok.... bijak.. bijak....
sekarang dah hampir pukul 1....
nak study ke... nak tido....
badan x sihat.... tapi sempat lagi pergi jalan-jalan kat pasar malam....
teman "The Gelojoh Girl".... hahahaha...
pastu lepak kat McD.....
![]() |
| knape aku letak gambar bunga..... ntah la... aku pun x tahu.... |

No comments:
Post a Comment