Assalamualaikum w.b.t....
dah hampir pukul 3 pagi.... x tido2 lagi.....
bukan x nak tido.... mata ni x ngantuk lagi....
tapi kalau aku baring kat katil... confirm... Zzzzzz...
x pe... esok kelas pukul 2.....
bangun lewat pun x pe.... hehehehehe
sekarang ni aku btul2 puas hati....
kenapa la PM cakap yang hari jumaau cuti...
kat sini dah sememangnye cuti.... x yah cakap... kte orang dah tahu...
Malaysia menang or kalah.... 31 hb 12 2010.. tetap cuti.....
cuba cakap... esok cuti.....
x yah pergi kelas....
tahniah la kt pasukan malaysia cz menang....
aku memang x minat bola....
so.... memang x de nafsu la la cakap pasal bola.....
cuma satu je yang aku tahu....
sape yang main bola memang pelik.. secara logiknye....
22 orang.. kejar sebijik bola.... (btul ke 22.. hehehe)
tapi bile dah dapat.... bukannye nak ambik bola tu...
diorang tendang balik....
pastu kejar lagi..... sampai la 90 minit....
memang x de motif..... ape yang diorang dapat????.....
malam ni aku berjaya siap kan gambar organisasi PERMATA UniSZA...
lame gak nak buat benda ni.... hampir2 4 jam.....
tulang belakang pun dah rase bengkok ni....
k... bye2... tq....



No comments:
Post a Comment