Followers

Tuesday, July 5, 2011

esok exam.... stress la plak...

Assalamuaalaikum w.b.t....
after kejadian ngan Mr. D hari tu... hidup aku x tenang...
tiap2 hari duk fikir.. 
ape aku dah buat dan ape yang akan berlaku in the future..
(dish!! dish!! tolak ke tepi benda tu... fikir pasal esok plak)
ok...
esok exam.... stress la plak... 
Arghhhh!!!! Arghhh!!! Arghhhhh!!!

hmmm..
soalan esok senang ke susah??? mintak2 la bleh jawab semua...
skrang aku nak fikir cam nie..
esok tu.. exam je... bukan nye nak berperang pakai senjata...
kalau lulus... 
Alhamdulillah... syukur sangat2... tu bukti aku layak masuk clinical year...
kalau fail...
Alhamdulillah... aku terima gak.. think positive (erk!! boleh ke???)
coz tu semua ketentuan Allah s.w.t.. 
Dia tahu ape yg terbaik untuk hamba-Nya.. 



lukisan penaja:
kalau betul fail... bleh x nak tukar universiti... x nak duk sini...

3 comments:

Anonymous said...

insyaAllah buat yg terbaik utk esok...moga segala usaha2 sblm ni membuahkan hasil...yg penting jgn hilang pergantungan pd Allah...
moga dipermudahkan urusan utk hari besok dan sterusnya...all the BEST!!! n GUDLUCK!!!...

zUlaikha rAzak said...

gudlak abg sari!:)

Inche Pelukis said...

Anonymous:
tq... Alhamdulillah... semua dah selesai... sekali lagi... terima kasih diatas nasihat itu..

Ieka:
TQ...