Assalamualaikum w.b.t….
Esok dah nak start sem baru… semester 4…..
Kejap je… lagi 5 bulan…. Professional exam…. X sampai kot 5 bulan
Sempat ke nak study… X pe… yang tu jangan fikir lagi….
Hmmmm….. ari ni aku rase cuti 3 minggu tu kejap….
Tapi… time duk kat rumah…. Aku rase 3 minggu tu lame sangat….
Aku pun x brape suka cuti lame-lame….
2 minggu dah cukup…. Hehehehehehe
Sape setuju angkat kaki…..
Cuti 3 minggu… sangat2 la boring….
Dah la hujan 24 jam….. aku pun x tahu nak buat ape..
Nasib baik ade novel… sempat aku habiskan dalam mse seminggu…
Mase-mase yang terluang time cuti ni x banyak xtvt yang kau buat
Tido… 12 jam… Tengok TV…. 8 jam…
Balance 6 jam…. Makan, buat mind map, mandi… dll….
Rase2 best x cuti cam ni….
Cuti ni ade la bebrapa citer yang best….
Tapi x sempat tengok sampai habis…
Ade gak yang sempat tengok episode last je…..
insyaAllah…. Nnti aku download semua citer2 ni….
hehehehehe....
![]() |
| Easy Fortune Happy Life |
![]() |
| Ghost Catcher Legend Of Beauty |





No comments:
Post a Comment