Followers

Saturday, December 18, 2010

cuti.....

Assalamualaikum w.b.t….
Esok dah nak start sem baru… semester 4…..
Kejap je… lagi 5 bulan…. Professional exam…. X sampai kot 5 bulan
Sempat ke nak study… X pe… yang tu jangan fikir lagi….
Hmmmm….. ari ni aku rase cuti 3 minggu tu kejap….
Tapi… time duk kat rumah…. Aku rase 3 minggu tu lame sangat….
Aku pun x brape suka cuti lame-lame….
2 minggu dah cukup…. Hehehehehehe
Sape setuju angkat kaki…..

........
Cuti 3 minggu… sangat2 la boring….
Dah la hujan 24 jam….. aku pun x tahu nak buat ape..
Nasib baik ade novel… sempat aku habiskan dalam mse seminggu…
Mase-mase yang terluang time cuti ni x banyak xtvt yang kau buat
Tido… 12 jam… Tengok TV…. 8 jam…
Balance 6 jam…. Makan, buat mind map, mandi… dll….
Rase2 best x cuti cam ni….

cube bayangkan... kalau salji yang turun.....
Cuti ni ade la bebrapa citer yang best….
Tapi x sempat tengok sampai habis…
Ade gak yang sempat tengok episode last je…..
insyaAllah…. Nnti aku download semua citer2 ni….
hehehehehe....

Easy Fortune Happy Life
Ghost Catcher Legend Of Beauty

Ijimae a.k.a Robin Hood versi korea



No comments: