Followers

Saturday, December 25, 2010

30863... tahniah....


Assalamualaikum w.b.t…
30863…
hari ni aku bukan nak cerita pasal matematik….
Walaupun, math subjek yang paling suka mse kat sekolah & matrik…
Dah hampir 2 tahun tinggal math…
Sekarang aku tahu guna tambah, tolak, darab ngan bahagi je…
Kalau yang lain2 tu kena rujuk buku balik…
yang mne satu paling senang?....
  30863….
Jumlah calon PMR dapat semua A untuk tahun ni…
Ramai kan!!... Budak2 sekarang dah makin pandai….
Kalau dak dibandingkan ngan zaman aku dulu… juah bezanya…
X la jauh sangat…
2004 ngan 2010…. 6 tahun je….
Aku x pernah terfikir nak dapat 8A or 9A…


Aku selalu dapat 4A je…
Dari sekolah rendah sampai la matrik…
UPSR dulu…. aku dapat 4A 1B
PMR…. 4A 4B
SPM…. 2A1 2A2 1B3 3C5 (4A 1B 5C)
Mse matrik PDT… 2A & 2A- (4A)
Time PST… makin berkurang 1A & 1A- (2A)
Sekarang…. X yah cakap la…. 1 je… tu pun subjek university...
Kalau harapkan exam MBBS… 0…. E banyak la….

kite kena bangga dan bersyukur ngan ape yang kite dapat.....
Ape2 pun…..
Tahniah la untuk sape2 yang berjaye tu…..
Dulu lain sekarang lain….
 Azam 25 disember 2010……
Lulus professional exam…….
 Good Luck for student MBBS 1st Batch UniSZA…

hari kte orang jogging kat PBB.... 1st time untuk sem ni... hehehehe



No comments: