Assalamualaikum w.b.t....
hari ni hari rabu..... kejap je seminggu....
esok dah khamis.....
tinggal 2 hari je lagi nak enjoy.....
insyaAllah masuk tahun 2011.... dah kena start study....
huhuhuhuhu..... kembali kepada kehidupan yang stress...
hari ni aku terfikir sesuatu.....
banyak keje yang nak kena siapkan...... sempat ke x???
1. mind map & MCQ..... x siap lagi taip... esok kena hantar....
2. preparation untuk seminar hari isnin ni.... pasal back pain...
3. study subjek physio.... maybe hari ahad ni ade test....
4. nak edit gambar... bag kat prof swamy.... kalu x sempat... pky gambar lame je... hehehehe
bnyak x.... x la banyak sangat....
tapi.... hujung minggu ni kena pergi kem...
so... mse free aku malam ni & malam ahad je......
harap2 dapat siapkan semua keje....
hari ni aku nak memperkenalkan.....
pak guard kat a.k.a kipas susah mati kat blog aku ni.....
Mr. Bean... bukan kacang....
tapi satu je masalah mamat ni.... ade iras2 chipsmore....
kejap ade... kejap x de......
ok... skrang sambung buat keje.....
insyaAllah... malam ni aku update lg blog ni....
![]() |
| oleh keran tajuk post ni... "welcome.. Mr. Bean".... semua gambar Mr. Bean..... |


No comments:
Post a Comment