Followers

Friday, October 21, 2011

retak menanti belah....

Assalamualaikum w.b.t..
jumaat datang lagi... mood cuti suam-suam kuku kaki kiri ku je...
coz next week exam + case write up x siap lagi...
case write up tu aku x risau sangat... yang aku risaukan skrang ni exam...
kalau fail kena repeat posting...
maknanya x cuti sem ni.. x leh goyang kaki kat rumah la...
tapi kena "goyang" kaki kat hospital...
[ don't think negative.... think positive]

semalam aku dapat tahu satu rahsia...
rupa-rupanya... lecturer selalu sebuat nama aku...
kenapa famous sangat ni?...
sebab tu la hidup aku x tenang... rasa cam diperhatikan and ade yang panggil nama aku...
sangat scary... "Hmmmm... jangan pandang belakang"
tapi aku pandang belakang gak... coz nak tahu kenapa diorang duk sebut nama aku...
then Dr. M pun cakap la...
"sebab... awak kurang keyakinan diri"
[die cakap versi omputih... aku translate dalam bahasa melayu]

sebab tu la jugak nama aku kena pick untuk present case...
bila dah present...
hancur semuanya... retak sejuta... x tahu nak kate ape...
mood skarang sedih + stress..
sedih coz aku selalu rase yang aku dah buat pilihan yang salah untuk masa depan aku..
stress coz next week exam... and aku x ready lagi.....
 

komen pasal masa depan aku... satu ungkapan je...
"Retak menanti belah" 

lukisan penaja:
camne dapatkan something yang berharga daripada keputusan yang salah...
boleh ke?

Say NO to MR. D!!!

3 comments:

ayub zainodin said...

abg sarimi!!! huhu...
kena jumpa psychiatrist la ni...kena gain balik self-confidence tu...

Anonymous said...

ak plak ade dgr ade dokte puji ko kate ko dah improve..

Inche Pelukis said...

zero boy: abg ngah cari psychiatrist yang sesuia la ni.. setakat ni x jumpe... insyaAllah bukan Prof. R...

Anonymous: tu adalah khabar taufan yg x betul... and sje je nak sedapkan hati student....