Followers

Sunday, October 30, 2011

posting surgery...

Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah.. tanggal 30 oktober 2011....
hari pertama untuk posting surgery...
walaupun banyak perkara negative yang ade kat dalam otak aku untuk posting ni...
aku harap semuanya berjalan dengan lancar...
so, ALL THE BEST untuk group posting surgery....
minggu ni kite santai je... coz hujung minggu ni balik kampung..
like.. like...

jom!! sama-sama kita selongkar ilmu yang berguna untuk posting surgery ni...

aku doakan semoga...
posting surgery ni lagi baik daripada posting orthopaedic.... Aminnn..
[tapi... posting orthopaedic paling bestttt.. terbaeeeek..]

lukisan penaja:
hopefully, aku bleh bersabar ngan Mr. D.... Say NO to perangai Mr. D....

1 comment:

ayub zainodin said...

hahaaha...but i am going to say YES to Mr.D..he is good actually...look on the other side of him and you will found the truly him...