Assalamualaikum w.b.t.....
Alhamdulillah... dah selesai pasal drama france....
memang penat giler....
balik tadi... sembahyang zohor then trus tido sampai pkul 6...
sebab tu skrang ni aku x tido-tido lagi....
x ngantuk...
kelas esok... insyaAllah... x tido kot....
dah selesai pasal drama... maknanya dah selesai satu masalah...
btw... untuk drama tu kte orang dapat no. 5.....
syukur Alhamdulillah...
time berlakon tadi... sangat-sangat kelam kabut...
terpaksa berlari-lari kat belakang stage...
ni je kot crite yang positive pasal drama...
tahniah kepada group yang menang...
kite masuk crita negative plak....
sekali lagi aku x puas hati ngan diri sendiri....
kenapa kau x bleh nak elak benda yang sepatutnya aku elak...
and then...
kenapa orang x faham yang aku x suka benda tu...
aku malas nak cakap kat sini... nnti ade yang terasa....
skrang ni aku sabar lagi....
[daripada happy... tibe-tibe jadi emo.....]
malas nak bagitau banyak kat sini...
insyaAllah... benda tu akan berulang lagi....
[bukan aku yang mintak... itu realiti...]
sape-sape yang berkenaan baca post... sila fahami btul-betul....
kalau x faham... diam je...
[hari ni x de gambar... malas nak upload... ]
3 comments:
kenapa abg sarimiku sayang ni.....
kesiannya...
sabar ye.....
ALLAH kan pesan dalam surah al-baqarah.."Barangkali apa yg kamu sangka baek itu adalah yg buruk untuk kamu, dan barangkali apa yg BURUK itu adalah baek untuk kamu, Sesungguhnya ALLAH mengetahui apa yg kamu tdk mengetahui.."...
Sayang abg sarimi..(n_n)..
sy faham
sy mntak maaf
hari tu berbaldi2 sy menangis sbb menyesal
Dr. Cinta : tq Dr... biase la... orang x faham ape yang kite x suka... kalu ditegah ade ynag terasa.... kalau dibiarkan.. diri sendiri yang merana....
i.dont.know.who.i.am:
panjang sangat name ko.... ko terasa ke???... syukur la kalau ko faham ape yang aku post... hati-hati jangan sampai post camni kluar untuk kali ke-2....
Post a Comment