Assalamualaikum w.b.t....
Alhamdulillah... Esok EOM datang lagi....
jangan stress.... jangan stress....
satu lagi ujian daripada Allah s.w.t untuk aku dan kawan-kawan....
aku x la stress sangant untuk module ni.... kenapakah?
maybe.. sebab aku dah biase kot ngan demam EOM ni.......
yang aku pasti.... kawan-kawan aku sekarang ni stress ngan benda lain...
same la ngan aku.....
stress nagn report yang kena hantar hari ni....
x de idea pun camne nak buat... huhuhuhuhu...
aku pun same... x siap2 lagi....
x tahu camne nak analysis data.....
ape nak guna... chi-square test ke... T test ke... Z test ke....
bleh x kalau aku hantar next week....
lpas EOM
x nak citer banyak...
All the Best to all my friends....
may Allah s.w.t bless you....
![]() |
| ni la keje aku tiap kali exam.... |

5 comments:
curik gmbr fb aku!
gud luck...gud luck....gud luckkkkkk....
shimi: mne ade aku curik gambar ko....
ecam: tq.. tq... tq..
okeh, papehai pon gud luck r!
zey: tq2.... btw kenal ke sape ni?
Post a Comment