Followers

Wednesday, April 13, 2011

EOM Datang lagi....

Assalamualaikum w.b.t....
Alhamdulillah... Esok EOM datang lagi....
jangan stress.... jangan stress....
satu lagi ujian daripada Allah s.w.t untuk aku dan kawan-kawan....
aku x la stress sangant untuk module ni.... kenapakah?
maybe.. sebab aku dah biase kot ngan demam EOM ni.......

yang aku pasti.... kawan-kawan aku sekarang ni stress ngan benda lain...
same la ngan aku.....
stress nagn report yang kena hantar hari ni....
x de idea pun camne nak buat... huhuhuhuhu...
aku pun same... x siap2 lagi....
x tahu camne nak analysis data.....
ape nak guna... chi-square test ke... T test ke... Z test ke....
bleh x kalau aku hantar next week....
lpas EOM

x nak citer banyak...
All the Best to all my friends....
may Allah s.w.t bless you....

ni la keje aku tiap kali exam....

5 comments:

Just.A.Blogger said...

curik gmbr fb aku!

::ecam:: said...

gud luck...gud luck....gud luckkkkkk....

Inche Pelukis said...

shimi: mne ade aku curik gambar ko....

ecam: tq.. tq... tq..

zey said...

okeh, papehai pon gud luck r!

Inche Pelukis said...

zey: tq2.... btw kenal ke sape ni?