Assalamualaikum w.b.t...
entry ni khas untuk kawan-kawan aku....
student 1st batch MBBS UniSZA
secara ikhlasnya dan terbuka...
aku nak minta maaf banyak-banyak kat korang semua...
korang tahu kan pasal ape...
1st...
aku nak mintak maaf coz korang terpaksa tunggu lame untuk dapatkan t-shirt batch....
maybe tu silap aku... coz x pandai pilih kedai...
aku dah cuba yang termampu.... tu je yang aku mampu buat...
aku dah mesej tiap2 minggu....
sampaikan diorang x nak reply mesej aku...
lama gila kan... melebihi 2 bulan....
sekali lagi minta maaf banyak-banyak...
2nd...
aku nak minta maaf coz design yang korang dapat..
x sama ngan ape yang korang nak....
actually... design tu x brape nak same ngan design yang aku hantar kat kedai tu....
sebab masalah design ni la kita dapat lambat baju tu...
hari tu die dah bagi.... design x sama...
aku hantar balik baju tu....
aku harap korang puas hati la....
[kalau x puas hati pun x pe... coz aku pun x puas hati gak....]
3rd...
kepada budak-budak lelaki...
aku rase baju kita semua agak susah nak diterima akal...
design sebelah kanan tapi diorang letak sebelah kiri...
kat baju tu x de "1st Batch MBBS UniSZA"
saiz baju... cam saiz budak tadika je...
so... aku nak minta maaf la kat korang semua....
4th...
aku nak minta maaf gak coz x bleh bagi discount kat korang semua....
aku dah try cakap ngan tuan kedai tu....
dah berjela-jela mesej aku hantar kat bos kedai tu...
diorang x reply ape2 pun...
x kan aku nak pergi serang kedai tu plak....
nnti x pasal2... masuk lokap....
sekali lagi... aku minta maaf bnyak....
tu je tu post petang ni....
sorry ye kawan-kawan.... all the best for pro-exam....
![]() |
| kalau nak marah... silakan.. kat FB pun bleh... kat sini pun bleh.... |
[tibe-tibe terasa yang diri dihantu rase bersalah]
p/s: doakan kita semua akan dapat ganti rugi.... kalau bukan sem ni.... InsyaALLAH sem depan... amin.... [hmmm... agak2... duit JPA masuk bulan brape....]


5 comments:
xpe sarimi jg wisau...
kalau ade sape2 yg nk sgt duit aku boley dahulukn...
serius nie...pape kol je...
wa bukan along...wa cua nk tolong...
ikram...
tq2...ape2 nnti aku call... setakat ni x de sape2 yang mintak duit lagi....
ok2..
roger..
sArimi,nak buat cmne..
hbes madu sepah dbuang kan?
sabar je sarimi...
Post a Comment