Assalamualaikum w.b.t....
aku ade satu soalan untuk korang semua....
adakah berdosa jika kita membiarkan seseorang itu tidak solat....
[kalau ikut ape yang aku belajar... confirm la berdosa...]
Arghhh!!!!!!
kalau fikir benda ni.... memang aku rase cam nak mengamuk je....
x pasal2... aku dapat dosa free...
aku pun x faham ngan budak-budak zaman sekarang....
aku bersyukur coz dilahirkan dalam family yang diajar untuk bangun pagi.....
ade satu artikel yang aku baca... ayat die menarik....
"berapa ramai anak remaja yang x pernah medengar azan subuh"
"berapa ramai anak remaja yang x pernah tengok matahari terbit"
cuba korang fikir betul-betul ayat kat atas tu...
adakah kita termasuk dalam golongan itu?
kalau YA... ubahlah diri sendiri...
kalau TIDAK... Syukur Alhamdulillah....
aku x nak cakap banyak....
harap-harap sape yang baca post ni faham ngan situasi aku....
kalau nak bantu... dialu-alukan...
AKU X NAK DOSA FREE!!!!!!
p/s:kalau rase diri tu x boleh nak bangun awal.... jangan tido lewat... kalau terpaksa sangat tido lewat... pandai-pandai la bajet nak bangun pukul brape... kalau orang kejut... BANGUN!!!!!!

3 comments:
bg r tip nk bgn awal...
nnt kalu aku bgn lewat kejot aku tau sarimi...
kite jemaah sesame..
tip bangun awal... x de kot..
aku rase baik ko jadikan bgun awal tu perkara wajib... bukan paksaan...
InsyaAllah... nnti aku kejutkan ko.. jauh sangat la... kalau satu rumah ok gak...
ok gak jemaah same2... nnti ajak aku kat bilik... he3....
tolong la kjut kan aku every morning...pahala tu~~
Post a Comment