Assalamualaikum w.b.t..
dah hampir pkul 2 pagi... mata aku still x de tanda-tanda nak collapse ngantuk...
knape x ngantuk???
ntah la... banyak sangat fikir pasal benda yang bukan-bukan...
sampai aku dah lupa nak fiir pasal ngantuk or tido...
tido tu penting ke?
kalau tak cukup tido... menyesal... kalau terlebih tido lagi la bertambah-tambah menyesal...
ape nak buat..
"palpate abdomen, tanye liver"
taip panjang-panjang pun tak guna....
hidup... nak tak nak kena teruskan gak... everything happen ade reason die...
hahahahaha...
rasa nak gelakkan diri sendiri...
cakap je pandai.. diri sendiri pun tak brape betul....
lukisan penaja:
"find" and "create".... manu satu yang senang nak buat?

No comments:
Post a Comment