Assalamualaikum w.b.t
esok exam end of posting... tapi...
aku tak tahu..
kanape aku x de mood nak study... knape aku sangat malas nak study...
satu lagi case write up aku x siap lagi...
aku janji nak hantar esok... sempat ke aku nak siapkan semua tu?....
bila masa aku nak study?
fikir pasal case write up ngan study untuk exam...
buat hati aku x tenang....
rasa cam... kalau x siap and x ready exam...
hidup aku akan hancur... and esok last day untuk aku hidup...
dah malas nak fikir..
buat ape yang patut je... All the best untuk diri sendiri...
All The Best!!!
to all my batchmate.... semoga berjaya....
lukisan penaja:
tak tahu yang mana lagi penting... case write up or study untuk exam...

No comments:
Post a Comment