Assalamualaikum w.b.t
pagi selamat!!! wah.. tiba-tiba je gaya penaipan aku bersemangat.. kenapakah?
walhal mood sebenar kat luar ni separa mengantuk
bagai digantung bebola besi kat kelopak mata nak kasi mata ni tutup rapat-rapat
Ok, rakyat jelata sekalian
pagi ni tiba-tiba aku rasa pica a.k.a terhingin something plak
walaupun perkataan pica tu sesuai untuk ibu yang pregnant and kanak-kanak yang ala-ala autism
nak jugak pakai perkataan tu
and aku sama sekali tak tergolong dalam golongan tersebut
sje je..
aku rasa aku nak semua benda-benda ni
and i will try my best to get it...
ape yang aku nak?
#1
rumah besar
![]() |
| besar camni Ok x? siap ade kolam lagi.... bleh la bela itik kat kolam tu.... rumah sape ni? Untung la.... [pinjam pic] |
#2
kereta besar
![]() |
| nak kete ni..... BMW X6.... cantik, harga pun cantik RM 698, 800 or RM 1, 188, 800... tu dia!!! kalau aku pecahkan tabung pun confirm x cukup lagi nak beli kete ni.... awat mahai sangat? bajet hot la tu... [pinjam pic] |
#3
nak jadi doktor
| x kisah la dapat jadi specialist ke x... janji dapat jadi doctor je.... ade perkataan "Dr" kat depan.. He3.. x sabar nak grad... btw doctor kena keje 18 jam... sanggupkah? tepuk abdomen tanye liver... [pinjam pic] |
#4
yang ni special skit
![]() |
| cer teka ape? aku x nak bgtau and tak kan bgtau.... bak kata Dato' Siti... "biarlah rahsiaaa" [pinjam pic] |
berikut adalah perkara yang membuatkan aku rasa "pica" di pagi sabtu ni
ate... moh la kita berusaha mendapatkannye...
tak dapat yang sama pun x pe la... ade bau-bau bacan skit dah kira ok...
btul x?
dah makan?
blum kan... jom aku blanje... biskut cap ping pong je... nak?
lukisan penaja:
Samuel Johnson kata "Masa depan itu dibeli oleh masa sekarang" Renung-renungkan...



3 comments:
nak biskut...
pewit!! YG last tu tau, nak kawin kan???
mana pengkomen 'apa kata hati'?? adkah sama dgn org di ats tu.kih2
Post a Comment