Assalamualaikum w.b.t
hari ni aku nak share project Adobe Photoshop aku yang ke-2...
tittle gambar ni..
"to be or not to be"
![]() | |
| benda ni kita panggil typography... |
lame gak aku nak buat benda ni... hampir 2 jam....
part yang paling lama nak penuhkan perkataan dalam "tanda soal" tu...
susunan x brape cantik la... baru 1st time... kire ok la....
sape nak komen?
silakan..
lukisan penaja:
Prof R cakap... "practice make perfect".. kena banyak praktice ni....

2 comments:
ajor le saye wat adobe ni,,,
nok ajar guane? ambe pong baru blajor...
dop layak asenye nok ajor orang...
Post a Comment