Followers

Friday, March 2, 2012

to be or not to be

Assalamualaikum w.b.t
hari ni aku nak share project Adobe Photoshop aku yang ke-2...
[untuk sape yang x tahu... project 1st, cover majalah Maskulin ngan majalah Pa&Ma]
tittle gambar ni..

"to be or not to be"

benda ni kita panggil typography...
lame gak aku nak buat benda ni... hampir 2 jam....
part yang paling lama nak penuhkan perkataan dalam "tanda soal" tu...
susunan x brape cantik la... baru 1st time... kire ok la....
sape nak komen?
silakan..

lukisan penaja:
Prof R cakap... "practice make perfect".. kena banyak praktice ni....

2 comments:

eky said...

ajor le saye wat adobe ni,,,

Inche Pelukis said...

nok ajar guane? ambe pong baru blajor...

dop layak asenye nok ajor orang...