Assalamualaikum w.b.t...
dah lama x melukis kat blog ni...
faham-faham je la... skrang busy... minggu ni exam
esok paper last.. MCQ...
hari ni... main kejar-kejar kat lab... paper OSCE...
semalam... main conteng-conteng kertas....
paper ESSAY...
malas la nak citer panjang pasal exam tu...
buat sakit ati je... soklan ntah ape-ape...
bukan salah soalan pun... salah diri sendiri gak.....
dah x prepare betul-betul.... camni la jadinye...
sekarang aku dah raedy untuk sebarang kemungkinan.....
o.k.
wish me.. All The Best untuk esok....
![]() |
| Ok.. MCQ... sile bagi kerjasama... kalau x aku tembak... |
iklan penaja:
hari ni buat venipuncture.... yang sedihnya... darah x kluar... kesian patient tu... xpe pak cik lain kali saya buat lagi...

2 comments:
jangan lupe bawak minyak masak same.nnti boleh maen goreng2..;p
mcq je pn..dh2 la tu buat muke ketat...senyum!!!!! ^_^...kn comel tu kn..he3
Post a Comment