Followers

Thursday, May 19, 2011

Aku tak bodoh

Assalamualaikum w.b.t...
sekarang pukul 3.17 pagi.... dah pagi....
ok... Good Morning semua.....
(bajet cam ramai je yang bace blog ni....)
tadi jiran sebelah... tegur... kenapa aku gelak sorang2....
(roomate x de.. gelak la sorang-sorang..)
sebenarnya... aku tengok citer...
"Aku Tak Bodoh"....


ok
citer ni.... best la jgak... 
ade part lawak... ade part sedih... ade part suam-suam kuku...
ade satu yang x bagus....
anaknya... sangat2 la kurang ajar ngan bapak die....
sangat-sangat x sesuai dijadikan contoh....
x pe... maybe ade maksud tersirat.....

x rugi aku tengok citer ni...
hilang stress aku bace lecture note patho yang panjang berjela-jela....
mood study pun dah hilang....
jom sambung study...
habiskan pharmaco and physio....
skit je lagi.... pastu... tido..
Zzzzzz....

credit to:
Mustaqim Hakimi Mustaffa
cz bagi aku citer ni...
tq2..

Aku Tak Bodoh!!!!

No comments: