Followers

Monday, May 16, 2011

Hijab cinta...

Assalamualaikum w.b.t...
before ni... aku ade cakap pasal novel yang aku baru bace...
oleh kerana aku dah boring buat mind map....
baru saip 2.... ade lagi 2 kena buat.... hu3...
so, aku nak kongsi la pasal novel yang aku baca tu...
tajuk novel tu..
"Hijab Cinta"
untuk novel ni.. (range 1 sampai 10)
aku bagi 10...

untung la sape yang dapat isteri cam Aisyah ni.... 

 
ok
sambung buat mind-map
countdown Pro-Exam
13 hari lagi

No comments: