Followers

Sunday, May 29, 2011

jom like ramai-ramai...

Assalamualaikum w.b.t...
insyaAllah... lbeh kurang 8 jam... aku akan diijabkabulkan....
x sabar rasenye... dah lame bertunang ni...
k.. skrang aku nak berehat jap...
penat study... mata pun dah ngantuk... ubat x nak bgi ngantuk...
buat ape yang kita suka...
btul x???
ok..
hari ni aku nak kongsi satu benda yang sangat best bg aku...

aku join benda ni... then aku menang....
ape yang aku dapat???

diorang lantik au jadi admin... terharu sangat... bukan senang dapat pluang camni....
jom.. like ramai-ramai page ni

ok sambung study..
esok exam... All the best to all my friends!!!!

No comments: