Assalamualaikum w.b.t...
insyaAllah... lbeh kurang 8 jam... aku akan diijabkabulkan....
x sabar rasenye... dah lame bertunang ni...
k.. skrang aku nak berehat jap...
penat study... mata pun dah ngantuk... ubat x nak bgi ngantuk...
buat ape yang kita suka...
btul x???
ok..
hari ni aku nak kongsi satu benda yang sangat best bg aku...
![]() |
| aku join benda ni... then aku menang.... |
ape yang aku dapat???
![]() |
| diorang lantik au jadi admin... terharu sangat... bukan senang dapat pluang camni.... |
jom.. like ramai-ramai page ni
ok sambung study..
esok exam... All the best to all my friends!!!!


No comments:
Post a Comment