Followers

Sunday, May 15, 2011

konfius part 2

Assalamualaikum w.b.t....
oleh kerana aku tersangat la mengantuk sekarang ni....
jom kita sambung citer tadi.....
kak afy... citer x habis lagi... sebab tu ko x faham...

.
.
.
.
.

ape yang berlaku sebenarnya?
jeng! jeng! jeng!

kita tinggalkan ape yang berlaku dua tiga minggu lepas...
semalam.... bila balik dari Mc D...
aku sambung baca novel....
tengah kusyuk baca novel...
Brain berkata-kata.."aku dah penat... mata! ko x ngatuk ke?
Mata... "ngantuk gak... tido je la"
aku pun tido la.... (before tu... mandi & solat dulu....)

tiba-tiba...
datang makhluk Allah... yang aku x kenal...
sekali lagi die bawa kertas..... tapi yang ni lain skit...
die bawak senarai nama student yang fail pro-exam....
OMG!!!! nama aku tersenarai sekali lagi....
dalam keadaan separuh terkejut... aku berfikir....
"kata bleh masuk clinical year.... kenapa tiba-tiba fail ni"
Arghhh!!!! menyesal x study betul-betul...

tu je la citer yang aku nak kongsi...
faham x ape yang berlaku?... x faham?

.
.
.
.

sebenarnya...
dua-dua tu mimpi je... 
satu berita baik... satu lagi berita x baik, burok, hodoh....
aku pun duk fikir la...
mne satu yang akan betul-betul berlaku...
hmmm... exam punye pasal... dah  terbawak-bawak dalam mimpi...

cheetah... yang ni melambangkan mood baca novel.... laju je.... kalu bleh nak habis kan dalam masa 1 hari je... nak tahu novel ape?... tunggu post setereusnya....


jom.... sambung study...
countdowm pro-exam
14 hari lagi

2 comments:

Anonymous said...

boikot mcd

ayub zainodin said...

k..ada sikit punya paham...