Followers

Sunday, May 15, 2011

memang salah aku...

Assalamualaikum w.b.t..
hari ni... bangun agak lewat skit... 8.30 pagi...
(subuh... alhamdulillah bangun...)
aku memang camni..... kalau 2 or 3 hari tido lewat....
hari ke-3 or ke-4 confirm bgun lewat....
x sempat nak tengok matahari terbit...

kenapa ku buat post awal-awal pagi ni?
aku nak minta maaf kat kawan-kawan aku coz x siapkan mind map...
aku kena buat part psychiatry....
memang susah la nak faham....
kalau x faham.... camne nak jadikan benda tu short note or mind map...
btw.... ni semua salah aku coz selalu sangat tangguh kerja...
aku susun sepuluh jari tangan...
mohon maaf ngan korang semua...
(terasa cam diri ni.. si penjual ikan....)
ok.
sekali lagi mintaa maaf banyak.... 
kalu ade yang susah nak maaf kan... aku terima...
dah salah aku... kena la terima..

lain kali jangan nak tangguh2 kerja.....  x pasal-pasal menyesal ngan perbuatan diri sendiri...

No comments: