Assalamualaikum w.b.t...
petang-petang ni x de mood la plak nak study....
hari ni... aku berjaya habiskan module yang ke-3....
ade 13 module lagi... exam lagi berapa hari? "lama" lagi... 8 hari...
agak-agak sempat x nak habiskan semua...
(firasat aku kuat mengatakan... InsyaAllah sempat)
ok.
hari ni aku nak kongsi pendapat salah sorang kawan aku...
die kate....
"dekat exam.. semua orang dah tunjuk belang... kita je yang x berubah"
tunjuk belang???
diorang bukan harimau... tapi masing2 buat perangai pelik...
macam-macam ade.... (cam iklan astro)
aku pun x tahu nak kata ape.... maybe diorang stress...
opsss!! bukan maybe... confirm diorang stress...
stress...
x tahu nak komen ape pasal perkataan ni...
hampir 2 tahun jadi medical student...
aku rase diri aku cam dah lali ngan benda ni...
sebagai contoh... dulu, kalau stress.... ulcer datang bertandang...
sekarang... nak tengok batang hidung ulcer pun susah...
kadang-kadang je diorang datang.. tu pun singgah basuh kaki je...
nak kata aku x stress.... tipu la...
satu je aku nak cakap...
kalau aku tengok korang stress... aku lagi stress...
aku stress coz aku duk fikir... knape korang jadi cam ni...
x pe.. x pe... bak kat Dr Cinta... stress tu bagus sebenarnya...
post ni... just pendapat aku je...
ok... kawan-kawan...
All the best!!!
![]() |
| kan best kalau semua orang senyum cam ni... ni semua salah Pro-exam!!! |
stress..
x tahu nak salahkan sape...
iklan penaja:
x sabar nak balik umah... nak jumpe "awek" baru...

4 comments:
haha..haish..nak promote ambe plak..
ada pro n kontra nye la..
ambe x mboh terang la...
kan ada blajr dalam PPD...kan3???
Dr marah ke saya promote blog Dr???
x..hehehe..
abg sarimi ni ke situ plak..
haish..slamat study...
ok.. tq2..
Post a Comment