Followers

Saturday, June 23, 2012

moving forward....

Assalamualaikum w.b.t...
FYI, ni cubaan kali kelima Cucu Pak Mail nak buat entry blog untuk bulan ni...
before-before ni... buat separuh je... pastu delete...
ntah la...hidup cam busy je... tapi bleh plak main buat entry separuh-separuh...
pastu delete tanpa bagi notis 24 jam... erkk.. perlu ke?
maybe otak aku dah x brape nak ok kot...
separuh je  tak ok... bukan semua k... 
kalau full otak aku x brape ok... maybe korang bleh pergi tanjung rambutan and tanye..
"ade tak patient yang nama 'you know who'?Ha3...
[bajet Voldermort la ni... ha3.. sje je, x bleh ke?...]
Ok... stop.. stop... ingat!!! kata-kata tu doa... 
jangan nak doakan diri sendiri jadi gila....betul-betul jadi merana hidup aku...

by the highway pantai timur + lebuhraya karak... 
hari tu aku ade janji  nak citer pasal result exam posting medicine kan?
Alhamdulillah... result dah keluar... 
result tu keluar dengan ejaan menggunakan empat huruf je...
-
-
-
-

PASS

-
-
-
-
Tahniah!!! untuk diri sendiri... rasa nak buat kenduri la plak...
[sambil melompat-lompat keriangan... jangan bayangkan ape yang aku tulis ni]
tahniah gak untuk All my batchmate yang posting peads and medical...
dah lulus tu... silalah blanje saya....
aku tahu... korang hebat.... 
lagi hebat daripada orang yang terhebat yang hebat daripada orang yang paling hebat....

sekarang bleh la aku teruskan posting pediatric ni dalam keadaan aman dan damai...
x yah fikir pasal pasal repeat posting...
just fikir pasal exam lagi 4 minggu je... hmmmm... lambat lagi... hehehehehe
ni last posting... hopefully bleh lulus dengan gred AAA...
[cam bateri AAA je]
wah!!! untung la.. cita-cita setinggi gunung... usaha seciput je... camne nak dapat....
x pe
my Puan Emak pesan... 
"usaha je... kalau x larat... stop...."
jangan salah faham... tu bukan give-up, tu namanye "berehat sebentar besama kit-kat"..

ok.. jari dah mogok... die kata dah malas nak taip ape-ape...
lain kali sambung lagi... Assalamualaikum w.b.t...


lukisan penaja:
case write up... CCC... seminar... 
ambe tak suka sep-sep mu... gi main jauh-jauh... jange buat ambe stress...

1 comment: