Assalamualaikum w.b.t.
pejam celik.. pejam celik... celik pejam.. celik pejam...
pejam x celik celik..
dah lebih satu purnama aku tak update blog ni...
secara jujurnya... jari ni memang dah gatal and gedik + meroyan nak menaip...
tapi otak tak brape ade mood....
sepanjang 7 minggu posting medical... muka cam kucing berak kapur je...
stress + malas + tak pandai + otak tigasuku
semua ada... nak sign-in pun pikir namblas kali.... lastlast tak sign-in pun....
buat muka cipan makan strawberry pastu online FB je..
today..
aku bukan nak cakap pasal cipan or pasal kucing or pasal Hang Tuah
aku nak cakap...
aku dah habis posting medical... and esok masuk posting last untuk Year 3....
PEADIATRIC
or nama lain die... posting medical untuk kanak-kanak...
excited ke? Hmmm.. x jugak... cuak ade la...
time posting ni la result exam untuk posting medical akan kluar....
silap hari bulan JUN... ade chance nak FAIL...
betul tak kawan-kawan?
tolak tepi citer pasal result tu.... FAIL or PASS tu kerja lecturer..
bukan kerja aku...
pasal exam hari tu... aku kongsi sikit... satu paragraph je...
untuk TEORI ngan OSCE...
hampehh.. aku rasa cam jawab soalan pakai siku je.... nak lagi teruk...
bila salah, padam pakai tumit je...
Ok.. tak faham kan?
tu maknanya... teruk tahap tenuk jadian la tu... tak tahu nak cakap camne lagi...
untuk LONG CASE...
case O.K... tapi aku yang K.O.... nak lagi K.O... dapat patient perempuan umur 15 tahun....
take history ok la.. x de masalah... bila part buat physical examination...
fikir namblas kali... tak tahu nak start kat mana dulu....
sape sruh bagi patient perempuan? x pasal2 kekok seribu langkah...
tak tahu nak salahkan sape....
sila salahkan diri yang "hensem" tu coz tak practice examine patient permpuan.
overall... bagi aku kira O.K la...
walaupun keluar dari bilik patient... terus kena sembur ngan lecturer...
time OSCE nak kena pukul ngan lecture...
then time TEORI duk termenung sambil kira siput lompat pagar...
redha je la
tiba-tiba rasa cam sentap tak berlagu...
tunggu je result kluar...
kalau FAIL, aku citer pasal FAIL... kalau PASS aku citer pasal PASS
tu je untuk hari ni...... nak gelak boleh tak?
hahahahahahahahaha
k
TQ
hahahahahahahahaha
k
TQ
lukisan penaja:
salah soalan yang susah or salah aku yang tak brape nak clever?
salah soalan yang susah or salah aku yang tak brape nak clever?

1 comment:
jgn fikir negative...InsyaALLAH, Abg Sarimi boleh....kadang2 jgn terlalu merendah diri, nanti memakan diri...tahu tak kenapa dah berjaya sampai ke tahap ni? sbb ALLAH tahu Abg Sarimi boleh....jgn mudah patah semangat, nnt kita yg rugi...be happy, senyum & gelak....huhuhu
Post a Comment