Assalamulaikum w.b.t..
mood sekarang.. HAPPY... coz dah start cuti...
seminggu je.. tapi ok la... daripada cuti dua tiga bulan...
aku pun dah kering idea nak buat ape kat rumah...
insyaAllah... hari ahad ni sambut Hari Raya Aidil Adha...
raya datang lagi...
so, aku ucapkan selamat hari raya kepada semua yang kenal aku...
![]() |
| Salam AidilAdha... kepada lembu-lembu sekalian.. get ready... |
ok..
sebelum terlupa...
aku nak ucapkan puluhan ratusan ribuan dan jutaan terima kasih
kat semua orang yang dah wish untuk birthday aku...
thanks gak kat orang yang dah sponsor kek tadi.. tapi aku x tahu sape....
best kek tu... tahun depan bleh sponsor lagi...
thanks gak kat sape yang dah bg hadiah...
secret recipe, toasted twister KFC, Mc Chicken McD and selipar + coklat..
![]() |
| Happy Birthday Untuk diri sendiri... |
sekarang aku dah berjaya completekan minggu pertama posting surgery...
setakat ni Ok la... walaupun aku x jumpe lagi supervisor aku..
posting surgery ni agak mencabar la jugak...
sekali clerk patient... bermacam-macam diagnosis kena fikir....
dah la aku ni lemah giler bab recall balik ape yang aku dah blaja time pre-clinical...
sekali tembak.. salah.. tembak yang kedua salah.. yang ketiga salah lagi...
yang keempat.. Ok.. aku dah malas nak fikir...
So.. balik ni nak bace surgery tactic sampai habis...
kalau dapat ingat semua kan best..
sekali tembak dah kena...
konklusi untuk minggu pertama... Orthopaedic lagi best....
"Ya Allah, Ya Tuhanku... Aku memohon agar Engkau berikan aku yang terbaik untuk posting surgery ni" Aminn..
![]() |
| 22.. Thank You Allah... |
lukisan penaja:
Selamat Hari Raya and Selamat Bercuti...



No comments:
Post a Comment