Followers

Saturday, April 24, 2010

not suppose to be......

dah 3 kali kau terjaga dari tidur..... huhuhuhuhuhu
sekarang baru boleh bangun.....
kalu ikutkan hati nak je aku tido sampai pagi......
lagi pun esok cuti..... xsalah rasenya malam ni aku nak tido lebih sikit.....
tapi....
preparation PBL aku x buat lagi...... xkan esok nak pergi tangan kosong je.....
terpaksa la cari bahan untuk discussion.....
hm.... cakap pasal PBL ni.... agak buat aku rase stress....
nak tahu knape?????
diorang ni pilih aku jadi ketua..... memang la.... setiap orang kena merasa jadi ketua untuk PBL...
tapi knape aku??????
x de orang lain.... knape orang yang selalu fail ni kena pilih....
padahal ramai lagi kot yang bleh jadi ketua.... jangan kate nak kata.. ketua mesti lelaki....
x semestinya... hari tu jane jadi ketua o.k je......
hari tu, time first discussion.... aku x thu nak cakap ape.... dah la english aku teruk....
x tahu la camne Dr. Salwani fikir.. sarimi jadi ketua... tapi pendiam....
diorang pun same gak... bile cakap slow je.... sampai aku pun x dengar....
kalau korang nak kate aku ade masalah pendengaran.... suka hati la.. aku pun x kisah.....
ble aku tegur... mula la ade yang kate... aku emo la.... cepat marah la.... senang terasa la...
aku bukan nak kat sape2.... saje je nak bgtau benda yang x sesuai yang aku dapat....
tapi.. thanks coz dah pilih aku.....
aku harap ini yang first dan yang last.....

The formula for succes is simple: practice and concentration
then more practice and more concentration.

No comments: