Followers

Saturday, April 24, 2010

blurrrrr.......

PBL oh PBL......
kerja yang sering membunuh mood aku.... huhuhuhuhu
pagi tadi aku dah buat discussion untuk PBL....
ape yang kte orang discuss???... ntah la aku pun x tahu....
susahnya.....
part aku... cakap pasal makanan untuk pregnant woman....
terasa cam student ditetik la plak....
senag je.... hehehehehe
tapi ble yang lain explain part masing2..... aku hanya mampu mendengar je....
nak menyampuk.... aku x tahu....
camne bleh jadi ketua?????
lantak la.... janji aku dah tunaikan tanggungjawab aku sebagai keteua....
aku dah handle group PBL ni....
sekarang aku gak bengang sikit coz dari semalam aku nak download citer x dapat2....
sabar je la.....

merenung masa depan..... huahuahuahua....

p/s: untuk sape2 yang satu group ngan aku.... sory la aku xdapat nak buat korang faham pasal PBL kali ni.. coz aku sendiri x faham.... so, pandai2 la korang cari sendirei... insyaAllah.. kalau aku bleh bantu aku bantu.... sory....

1 comment:

hashimi said...

sarimi ketua yg bgus!!!!!!!!!!!