penatnya rase badan aku ni.... aku dah tido hampir 7 jam.... tapi still rase penat.... mata pun rase mengantuk snagat2...... maybe ni sedi effect cz tadi aku minum ubat batuk.....
semalam....
ape yang kte orang buat semalam... cuba teka?????
semalam aku, anman aka shazwan, saufik, shimi and danial pergi main bowling kat astaka....
dah hampir setahun aku dok kat terenggani ni... ni la first time aku main boling kat astaka... kalau ikut rekod.... ni kali ke3 aku main bowling.. first time matrik dulu.. main kat pasific.. 2nd main kat KB mall.... semalam kali ke-3....walaupun x pandai main.... tapi aku main je..... hahahaha... janji happy.....
before ni kte orang dah pergi sekali.. ingat nak main bowling... time tu sem 1.... ble sampai kat sane... ade tournement la plak.... semua muka hampa je... sebagai ganti jalan2 kat pasal malam area dataran shahbandar... pastu jalan2 kay astaka.... so, x la sia2 kte orang berjalan dari maidam ke astaka... jauh tu...
![]() |
| gambar pemenang 2nd game.... hahahaha |
best gak main bowling ni.... first baling tu... bola aku dah masuk longkang..... hahahahaha... bukan aku sorang je... yang lain pun same gak.... biasa latu.. kalau nka belajar kema buat silap dulu.... semalam kte orang main 2 game.... first game... aku dapat no 3... not bad.... 2nd game aku yang paling handal... hahahahaha.. cz aku dapat no 1.... sape2 yang kalah tu sabar ye.....
mse kte orang main tu.... ade la group pondan yang x sedar diri main bowling.... dah la pondan... ble main tu... asyik terjerir2 je... semua cam pontianak... time tu agak terselah la suara jantan tu.... hahahahaha..... x yanh la nak cover.. halkum kat leher tu dah macam gunung everest... nmapak sangat..... kalau lelaki tu tetap lelali... xpayah la nak ubah kejadian tuhan.....
tapi sempat gak diorang buat lawak semalam.... lawak yang x disengajakan.... biasenya orang baling bola bowling ke depan... tapi ade satu pondan ble nak hayun... bola tu ke belakang..... hahahahahaha... bukann sekali je.... dua kali benda yang sama berlaku.... tapi bile tengok diorang main... diorang punya tenaga lagi kuat dari lelaki.... sah2 la korang semua tu lelaki.......
![]() |
| daulat tuanku..... |
balik bilik... badan terus rase penat.... aku sempat tengok separuh je citer merlin.... dah xtahan sangat.. aku terus tido..... nasib baik before makan kte orang dak solat isyak kat masjid Abidin....
![]() |
| ni gambar kat dataran shahbandar..... |





No comments:
Post a Comment