Followers

Sunday, April 4, 2010

doakan yang terbaik....

hari ni ahad, esok isnin... pastu selasa ... then rabu.... lastly khamis.... exam dah dekat la tu.....
aku x ready lagi..... banyak lagi yang aku x study..... camne ni?????
ape yang aku plan semua x jadi....



KHAMIS penentu segala-galanya..........



ingatkan balik rumah bleh la aku study..... first day blik rumah terus kena pharyngitis ( aku yang diagnosis sendiri... x thu btul ke x..)... berdasarkan symptom2 yang aku tahu.... ade fever, sore throat, pain on swallowing.. tu je la... lenguh2 badan pun ade gak... anggap je demam biasa... sje nak bagi gempak.... so, kat umah tu aku tido je la... huhuhuhuhuhuhu.....



minggu ni exam.... tapi terpaksa gak fokus pada benda2 lain..... presentation akidah and assigment english...
first... assigment english.... job interview.. kena buat cover letter and resume.... esok dah nak kena interview... lantak la pae nak jadi... lagi pun, kte orang kena lulus je subjek english ni.... xmasuk pointer pun.... insyaAllah... aku cuba buat yang terbaik.... second, presentation akidah.... semalam aku sempat siapkan 5 slide je....

lusa dah nak present... insyaAllah... malam nia ku cuba siapkan.... nnti bleh la fokus untuk exam end of module.....

jawab je ape yang logik....


hmmm.... exam end of module ni.... bunyi cam test2 biase je... tapi semua orang kena buat betul2... aku pun x tahu kenapa.... benda ni la yang buat aku stress.... kalau aku je yang asyik fail... malu la jugak... ape kata pensyarah.... tapi firasat aku kuat mengatakan yang aku akan fail sekali lagi..... huhuhuhuhuhu...
fail atau x.. aku dah x kisah... kalau fail aku terima je.... cz aku tahu semua tu silap aku..... aku tengok budak2 lain semua cam dah ready je nak exam... bagi je ape2 soalan.. insyaAllah diorang bleh jawab......

adakah aku akan fail lagi?????


kan best kalau bleh jadi budak genius... tapi tu angan2 je.... aku bersyukur dengan kebolehan yang Allah s.w.t berikan... setiap manusia ade kelebihan die.... manusia yang x bersyukur biasenya manusia yang x pernah puas dengan ape yang die dapat.... aku harap exam kali ni.. aku bleh buat yang terbaik... and buat ape yang kau mampu je....

x sabar nak tunggu exam end of module.... aku nak cepat2 hilangkan stress... and rehat kat rumah lame2....

2 comments:

::ecam:: said...

tak pe,,masih ada masa lagi,,teruskan study,,,dont give up before u try...chaiyok2,,,

..:aku adalah aku:.. said...

tq.... insyaallah aku usaha sampai pukul 8 pg 8 April 2010....