| kembali ke asrama MAIDAM..... |
alhamdulillah......
akhirnya aku dah sampai MIADAM..... huhuhuhuhuhuhuhu...
makne nya cuit seminggu dah habis la tu.... kejap je... x tahu ape yang aku dah buat kat umah......
kenapa aku balik awal??????..... budak2 lain semuanya x balik lagi....
ingatlah... hari ahad ni ada exam..... aku xstudy pun lagi.... walaupun target lulus je.... kena study gak.....
kat rumah x sempat aku nak bace nota....
ade je yang datang ganggu aku....
tu pasal aku balik awal.... target aku.. esok aku nak habiskan baca note akidah & akhlak.... boleh ke????
alamak!!!!!.. portfolio yang prof zubaidi sruh buat.. aku x buat lagi....
camne nak buat.... x reti.... huhuhuhuh
help me!!!!!!!!!!!
tibe2 rase berlambak keje yang kena buat.....
![]() |
| mamat (adam) ni la yang selalu ganggu aku.. ble aku nak study....... |

4 comments:
selamat kembali,,,
tq2...
dah habis study ke????.... gud luck for the exam.....
banyak lg ni,,huhu
jangan risau... sempat lagi tu...
Post a Comment