Followers

Friday, April 16, 2010

cuti dah habis.....

kembali ke asrama MAIDAM.....




alhamdulillah......

akhirnya aku dah sampai MIADAM..... huhuhuhuhuhuhuhu...
makne nya cuit seminggu dah habis la tu.... kejap je... x tahu ape yang aku dah buat kat umah......
kenapa aku balik awal??????..... budak2 lain semuanya x balik lagi....
ingatlah... hari ahad ni ada exam..... aku xstudy pun lagi.... walaupun target lulus je.... kena study gak.....
kat rumah x sempat aku nak bace nota....
ade je yang datang ganggu aku....
tu pasal aku balik awal.... target aku.. esok aku nak habiskan baca note akidah & akhlak.... boleh ke????
alamak!!!!!.. portfolio yang prof zubaidi sruh buat.. aku x buat lagi....
camne nak buat.... x reti.... huhuhuhuh
help me!!!!!!!!!!!
tibe2 rase berlambak keje yang kena buat.....

mamat (adam) ni la yang selalu ganggu aku.. ble aku nak study.......

4 comments:

::ecam:: said...

selamat kembali,,,

..:aku adalah aku:.. said...

tq2...
dah habis study ke????.... gud luck for the exam.....

::ecam:: said...

banyak lg ni,,huhu

..:aku adalah aku:.. said...

jangan risau... sempat lagi tu...