ni la laptop aku yang suka bagi masalah kat tuan die......
alahai!!!!!!!!!!!!!!
kenapa la jadi cam ni..... laptop suka sangat buat hal ngan aku......
memang kejam.... x pernah nak fikir pasal perassan aku....... aku pun dah buntu camne la nak selesaikan masalah ni....... huhuhuhuhu
HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!
dah la slow..... bnyak problem plak tu..... tengok x pasal2 ko kena hina..... lain kali jangan nak main2 ngan aku.....
hari tu kena virus..... dah format balik... habis duit aku 60 hinggit......
kn..... kalau aku bagi panadol x de effect plak......
sekarang x bleh nak letak backgroud plak....... kosong je..... dah la warna hitam... memang banyak peyakit laptop ni.......
hari ni die buat hal lagi...... internet explorer x bleh guna plak.....
time aku nak guna... time tu la die buat hal..... bila aku x nak guna... die elok je......
aku nak isi borang untuk ank sedara aku ni..... kan x sekolah budak tu......
tolong la bagi kerjasama...... nak aku baling kat dinding ke??????
jangan....... nnti aku jugak yang rugi...... x pe, kite try buat dulu.... kalua x dapat jugak... terpaksa la aku pinjam laptop orang lain....
argh!!!!!....
xpe.... ade ubi, ade batas..... ade hari, aku balas balik....
hahahahaha.....
laptop ni abang aku yang bagi... that's why aku kena jaga elok2......
.jpg)
2 comments:
beli la laptop baru...hang kan dapat JPA.....
JPA x cukup....
hang ni spe???
Post a Comment