Assalamualaikum w.b.t
Hari ni exam...
first day... finish with PBQ,MCQ and OSCE
outcome nya.
rasa cam manusia yang paling tak pandai jawab exam
esok
Long Case and Short Case
doakan semoga dipermudahkan..
Aminnn
Hari ni bukan nak cerita pasal exam
nak story pasal
MediSZA Election 2013
jom sama-sama support election
Yang sedihnya.. dah tak bleh bertanding coz dah masuk Tahun 5
diorang cakap dah capai tahap
wajib letak jawatan
tak pe la... adik-adik bertanding la
jangan sia-siakan persatuan yang kami tubuhkan 4 tahun lepas
banyak kenagan manis dan pahit
pendapat aku setelah 4 tahun berkhidmat untuk persatuan
seronok dan takkan menyesal
you will learn a lot from persatuan.
try la
belum cuba belum tahu.
lukisan penaja:
kenapa ramai yang taknak bertanding?


No comments:
Post a Comment