Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah...
tergerak jugak jari-jari hensem aku ni untuk update blog ni..
dah nak end of bulan november...
macam-macam cerita sudah berlalu... macam-macam memori dah disimpan
ade happy.. ade stess.. ade sedih...
tapi
Alhamdulillah... sampai sekarang masih hidup lagi...
Ok..
hari ni aku nak kongsi perjalanan aku sepanjang posting O&G..
my first ponting untuk 5th year...
Alhamdulillah dah lepas... hopefully ending nye best
walaupun exam hari tu rasa cam student first year masuk clinical year....
otak blank... hitam legam tanpa ilmu...
![]() |
| Akhirnya.... final year.. kami... "Super Duper Grandsenior" satu posting |
![]() |
| ni la aktiviti kami before kelas ngan Dr. S.... sangat stress.... walaupun dah study cam nk pro exam... still kena marah laju-laju ngan Dr. S |
![]() |
| untuk posting ni... junior year 3 pun ade skali... maka kami sebagai senior sentiasa cuba untuk menolong junior-junior sekalian... dalam OT pun bleh buat discussion |
![]() |
| lecturer yang paling best untuk posting O&G... sentiasa tersenyum time mengajar... tak pernah mengguris hati student and sentiasa bagi semangat kat student Thanks... Prof Madya Dr Than Than Yin |
![]() |
| ini hujung minggu kami.... Masuk OT sebab nak kejar procedure.... Log book diutamakan, procedure didahulukan.... hujung minggu hilang ntah kemana... |
![]() |
| walaupun busy... tapi still luangkan masa untuk ke library... tujuannya dua je... tido & bace paper.. |
![]() |
| pkul 1 pagi... still kat OT sebab duk tunggu baby yang nak keluar ikut tingkap and baby yang nak buat tarian K-POP (ERPOC and LSCS) |
![]() |
| seminar presentation... salah satu rutin wajib untuk medical student... ni la jadinya bila prepare slide kul 5 pagi... present kul 9 pagi... time jaga slide pun bleh tido.... |
![]() |
| selalu kena marah ngan sister OT... sebabnya... lambakkan medical student kat OT.... ade lagi yang nak jadi doctor? |
![]() |
| cerita kat Klinik O&G patient takde.... bakal doctor je ramai... 6 orang jaga satu klinik... (sebenarnya kami sedang menunggu procedure yang sangat rare... sekali lagi log book diutamakan) |
![]() |
| secong seminar presentation... tak cukup maklumat.. terpaksa mintak Prof TTY tolong explain. |
![]() |
| itu je cerita untuk posting O&G... doakan aku lulus exam O&G hari tu... sampai sekarang result tak kluar-kluar lg |
dah lepas O&G
now
P.A.E.D.I.A.T.R.I.C













No comments:
Post a Comment