Followers

Wednesday, November 30, 2011

syukur sangat-sangat...

Assalamualaikum w.b.t....
jom ber'blog'ing kejap... dah 2 hari tangguh nak buat post baru...
biase la... niat ade.. perlaksanaan tu yng susah skit....
perkara pertama yang aku nak cakap...
CCC dah habis...
Alhamdulillah... syukur sangat-sangat coz Allah permudahkan urusan aku...


memang aku rase sangat puas hati ngan ape yang berlaku time CCC hari tu...
walaupun banyak masalah... tapi semuanya ok je...
kena tembak ke x?
of course la kena... tapi sikit je.. x de la banyak sangat...
nasib baik time tu Mr. D x de... Prof N je yang ade...
that's why aku syukur sangat-sangat...
yang x brape ok nye.. aku punye part banyak sangat...
memang penat la aku nak bg seminar... suara pun cam dah nak habis...

tapi...
demi kawan dan pelajaran.... aku sanggup berkorban...
Alhamdulillah... dapat share ilmu ngan korang...
so, x sia-sia la aku buka 8 buku and stay-up sampai kul 5 pagi... 
[ ayat nak good.. good... je ]
next CCC... x tahu la bila... maybe Year 4 or maybe Year 5...

next week...
insyaAllah.. aku ade satu lagi seminar...
tajuk die.. "Breast Lump".... yang ni seminar kecik je...
tapi.. risau tu tetap ade... 
coz.. seminar ni present kat Miss H... Specialist kat HSNZ....
hopefully.. semuanya ok....
[kalau K.O... redha je la... aku kan student... stress skit2 tu normal la]

setakat tu je lukisan aku malam ni...
skrang nak tengok "Merlin"...
aku memang suka citer yang ade magic-magic ni... walaupun  benda tu tipu je....

lukisan penaja
next week nak start cari patient untuk 2nd case write-up...

No comments: