Assalamualaikum w.b.t...
dah 16 hari x upate blog.. lame gak... more than 2 week...
bukan x de masa nak update.. x de mood je...
kadang-kadang tu, sign in je... tapi x taip ape2 pun....
so, sempena cuti yang x brape nak cuti ni... aku update la skit ape patut...
kalau rase boring... x yah baca.. klik tanda pangkah kat atas tu...
semalam baru je habis minggu ke-2 untuk posting surgery ni...
Ape cer?... rasenye cerita suam-suam kuku je yang ade....
yg pasti aku still x bleh nak adapt ngan ward yang agak crowded tu...
rase cam tukar habitat je... he3...
rase cam tukar habitat je... he3...
patient x ramai, tapi relative diorang ramai... student pun ramai...
nurse ngan doctor x yah sebut.. dah memang tu tempat diorang... tu x campur cleaner ngan guard...
kalau campur semua skali... kalah maydin pasar payang....
nurse ngan doctor x yah sebut.. dah memang tu tempat diorang... tu x campur cleaner ngan guard...
kalau campur semua skali... kalah maydin pasar payang....
masing-masing buat keja masing-masing..
aku?
of course la busy main soal-soal ngan patient...
masa kecik-kecik dulu x sempat nak main...
aku?
of course la busy main soal-soal ngan patient...
masa kecik-kecik dulu x sempat nak main...
sebenarnya aku nak cari patient untuk buat "case write-up"...
so far, Alhamdulillah dah jumpa... tapi x tahu bleh amik ke x case tu...
coz dah ramai yang buat pasal acute appendicitis...
Mr. D pun satu.. nak case yang ade bedah2... aku rase case tu je yg banyak...
lantak la... janji aku buat and siap...
ok.. next share bnda lain plak.. tutup citer posting tu...
minggu ni aku ade baca satu novel...
dalam novel tu ade satu ungkapan yang mempunyai maksud tersirat...
dan ungkapan tu buat watak dalam novel berubah 180 degree...
skrang aku nak share ngan korang...
"The man who decided to change on the 12th hour dies on the 11th"
agak-agak bleh faham x maksud ayat tu....
lain kali je aku buat post untuk ayat tu...
nak kena study dulu... baru la ade idea nak share...
same-same la kite renungkan ape yang patut...
![]() |
lukisan penaja:
hari ni nak sambung part yang kedua novel tu... hopefully ade something yang berguna.. nnnti bleh share...


3 comments:
hlovate kan? hehehe, nnt nk beli la!!
contengan jalanan..k2 dan fend..upside down changing..
next n3 plis!!!! x sabar ni...
Post a Comment