Assalamualaikum w.b.t...
dah lame x "hupdate" blog ni... last post bulan sebelas.. skrang dah bulan 12...
kejap je kan... pejam celik.. pejam celik..
dah masuk tengah-tengah bulan 12...
kenapa x update? ntah la, aku pun x tahu... busy kot...
conclusionnya....
aku busy ngan benda yang ntahhapehape
Dunia semata-mata
this week... minggu terakhir untuk posting surgery...
next week dah exam...
aku dah ready nak habiskan posting ni.... tapi x brape ready nak exam...
time-time dekat exam ni la keje datang bertimbun-timbun..
case write up, assignment, report program koku, penuhkan log book, uruskan perogram persatuan
Alhamdulillah...
semua dah siap.. Oppsss... ade 2 lagi x siap..
skrang ni aku risau kot-kot kuar soklan yang aku x yakin aku bleh buat
coz aku before ni aku x pernah buat benda-benda tu..
aku just tengok je orang lain buat
1. examination of Hernia
2. examination of Breast
kena study ni... teori pun teori la... bila praktikalnya???
insyaAllah masa exam...
bleh x camtu?
Orang kata buku terbaik untuk medical student adalah "patient"
Orang kata buku terbaik untuk medical student adalah "patient"
seriously, aku x sanggup nak examine kes-kes camtu
kesian patient.. kalau aku jadi patient maybe aku akan fikir 1000 kali...
nak bagi ke x... medical student examine benda-benda camtu
ok...
tu je post untuk warm-up balik blog ni...
skrang 5:20 pagi... mase untuk tido kejap before subuh....
mata dah ngantuk sangat ni... asyik salah eja je..
Assalamualaikum.
![]() |
| Doa adalah senjata orang ISLAM... jom kita berdoa banyak.."Semoga dipermudahkan segala urusan" Aminn. |
lukisan penaja:
ikhlas kan diri bila buat keje... InsyaAllah Allah s.w.t akan tolong kita....

No comments:
Post a Comment