Followers

Wednesday, December 14, 2011

minggu terakhir....

Assalamualaikum w.b.t...
dah lame x "hupdate" blog ni... last post bulan sebelas.. skrang dah bulan 12...
kejap je kan... pejam celik.. pejam celik.. 
dah masuk tengah-tengah bulan 12...
kenapa x update? ntah la, aku pun x tahu... busy kot...
[x de la busy sangat... sempat je duk sembang2 ngan kawan]
conclusionnya.... 
aku busy ngan benda yang ntahhapehape
Dunia semata-mata

this week... minggu terakhir untuk posting surgery...
next week dah exam...
aku dah ready nak habiskan posting ni.... tapi x brape ready nak exam...
time-time dekat exam ni la keje datang bertimbun-timbun..
case write up, assignment, report program koku, penuhkan log book, uruskan perogram persatuan
[kerja sampingan.. fikir pasal kerenah manusia yang tuuuuuttttttt]
Alhamdulillah... 
semua dah siap.. Oppsss... ade 2 lagi x siap..

skrang ni aku risau kot-kot kuar soklan yang aku x yakin aku bleh buat
coz aku before ni aku x pernah buat benda-benda tu..
aku just tengok je orang lain buat
1. examination of Hernia
2. examination of Breast
 kena study ni... teori pun teori la... bila praktikalnya???
insyaAllah masa exam...
bleh x camtu?
Orang kata buku terbaik untuk medical student adalah "patient"
seriously, aku x sanggup nak examine kes-kes camtu
kesian patient.. kalau aku jadi patient maybe aku akan fikir 1000 kali...
nak bagi ke x... medical student examine benda-benda camtu

ok...
tu je post untuk warm-up balik blog ni...
skrang 5:20 pagi... mase untuk tido kejap before subuh....
mata dah ngantuk sangat ni... asyik salah eja je..
Assalamualaikum.

Doa adalah senjata orang ISLAM... jom kita berdoa banyak.."Semoga dipermudahkan segala urusan" Aminn.
lukisan penaja:
ikhlas kan diri bila buat keje... InsyaAllah Allah s.w.t akan tolong kita....

No comments: