Assalamualaikum w.b.t...
entry kali ni pendek je.... x nak panjang-panjang..
coz ade keje yang lagi penting...
regarding previous entry..
aku dapat satu komen...
komen tu.. sangat bernas dan sangat mendalam maksud die...
"berubah itu sudah pasti perlu.. diri sendiri yang menentukan nak ke tak nak... So klau org tarik, hati kata tak nak pun tak gune jugak....
Apa2 pun sma2lar doakan perubahan positive untuk diri sndiri dan kawan2..."
Apa2 pun sma2lar doakan perubahan positive untuk diri sndiri dan kawan2..."
especially part yang colour merah tu..
adakah aku ni jenis yang camtu?
aku pun x tahu..
maybe kot...
ok la...
sama-sama la kita fikir...
sekarang nak start bace "Bailey & Love's"
bukan novel tapi buku surgery yang besar gedabak...
lukisan penaja:
malam ni kena siapkan ppt seminar "Breast Lump".. esok Miss H nak tengok...
lagi satu.. esok kelas ngan Mr. D.. dari pagi sampai petang, maybe malam... hopefully semua ok..


No comments:
Post a Comment