Followers

Saturday, December 31, 2011

follow the flow...

Assalamualaikum w.b.t...
jom luangkan masa bersama blog..
[walaupun.. sakrang ni aku ade perkara penting yang aptu aku buat]
before that... 
aku nak memperkenalkan blogger baru..
[kalau rajin... jenguk la blog dia... nama pun cute cik semut]
korang tahu x... hari ni hari terakhir untuk tahun ni...
esok dah masuk tahun baru.
2012

aku x nak cakap pasal teori 2012... coz aku x layak and akau takut... aku dah try fikir benda2 camtu... ape yang terjadi... aku rasa cam nak gila....
cam biasa la... kalau nak masuk tahun baru... 
semua nak buat azam baru...
time Maal Hijrah x nak buat zam baru plak... tu pun tahun baru gak..
aku?
of course la aku x nak buat ape2 azam untuk tahun depan..
coz aku tahu kalau aku niat nak buat azam baru...
minggu pertama aku ingat la apa azam aku tu... bila dah masuk minggu 3 or 4...
dah x ngat dah...
"so, for me... just follow the flow"

"ingat... manusia merancang, Allah s.w.t pun rancang gak... InsyaAllah Allah s.w.t lagi tahu ape yang terbaik untuk hambanya... Dan perancangan Allah s.w.t adalah yang terbaik... dan rajin-rakin kan lidah untuk menyebut.. syukur Alhamdulillah... Thank You Allah"
[bukan nak jadi ustaz... tapi peringatan untuk diri sendiri]

tu je untuk pagi ni..
 and ni adalah post terakhir untuk tahun ni..
InsyaAllah...

lukisan penaja:
sayonara 2011... insyaAllah blog ni aku bersambung lagi tahun depan....