Assalamualaikum w.b.t...
jom luangkan masa bersama blog..
before that...
aku nak memperkenalkan blogger baru..
korang tahu x... hari ni hari terakhir untuk tahun ni...
esok dah masuk tahun baru.
2012
![]() |
| aku x nak cakap pasal teori 2012... coz aku x layak and akau takut... aku dah try fikir benda2 camtu... ape yang terjadi... aku rasa cam nak gila.... |
cam biasa la... kalau nak masuk tahun baru...
semua nak buat azam baru...
time Maal Hijrah x nak buat zam baru plak... tu pun tahun baru gak..
aku?
of course la aku x nak buat ape2 azam untuk tahun depan..
coz aku tahu kalau aku niat nak buat azam baru...
minggu pertama aku ingat la apa azam aku tu... bila dah masuk minggu 3 or 4...
dah x ngat dah...
"so, for me... just follow the flow"
"ingat... manusia merancang, Allah s.w.t pun rancang gak... InsyaAllah Allah s.w.t lagi tahu ape yang terbaik untuk hambanya... Dan perancangan Allah s.w.t adalah yang terbaik... dan rajin-rakin kan lidah untuk menyebut.. syukur Alhamdulillah... Thank You Allah"
[bukan nak jadi ustaz... tapi peringatan untuk diri sendiri]
tu je untuk pagi ni..
and ni adalah post terakhir untuk tahun ni..
InsyaAllah...
lukisan penaja:
sayonara 2011... insyaAllah blog ni aku bersambung lagi tahun depan....

1 comment:
thank you en.Sarimi
Post a Comment