Assalamualaikum w.b.t...
today... everything about today...
jeng.. jeng.. jeng... aku dah siap nak pergi kelas.. hehehehe
hari sabtu pun ade kelas ke? Koku bro... subjek wajib uni untuk sem ni...
kena la rajin skit... kalau x pergi, nnti fail plak...
x pasal-pasal kena ambil lagi skali sem depan...
lagipun hari ni kelas last..
agak interesting la... penasihat kata nak buat 4 jam...
tapi ade pilihan.. nak kuar awal pun boleh, nak kuar lewat pun boleh...
baik nye penasihat saya... x jeles ke?
ok..
next week exam ye.. tapi mood aku hari ni... cam gambar kat bawah ni...
![]() | ||||
| aku curi gambar ni kat sini.... tapi untuk "i just wanna lay in my bed" tu x bleh buat la coz aku ade kelas.... |
ape-ape pun all the best untuk semua batchmate aku..
especially untuk posting surgery....
korang memang terbaik!!!
untuk posting orthopaedic... aku sebagai senior korang...
nak bgi nasihat agar korang buat elok-elok...
alamak.. dah pukul 7: 10 pagi.. bas pkul 7:30...
dah x belh nak sambung ni... kena pergi kelas... kalu x sia-sia je aku siap awal...
bye.. bye...
![]() |
| ni la makanan aku untuk lepas exam ni... semalam baru beli... fresh lagi... tegok boleh, pinjam sorry coz aku x baca lagi... |
lukisan penaja:
duduk satu bilik... tapi x cakap.. sangat pelik....


1 comment:
"duduk satu bilik, tak xcakap"...hurm, remember that I have gone through this...hurm, sukar bila roommate xsekepala....hurm, tp tetap sayang roommate...lalalala~~~
Post a Comment