Assalamualaikum w.b.t..
post pertama untuk tahun 2012...
dah lama aku nak post something kat blog ni... tapi asyik x jadi je...
dah sign-in pastu sign-out balik...
x pun dah sign-in pastu tido... bangun pagi esok sign-out..
aku pun x de cerita menarik yang nak dikongsi
post hari ni pendek je...
aku nak share satu ungkapan yang aku dapat kat facebook..
Mustahil , bagi seorang lelaki untuk membawa seorang wanita menetap
di bulan atau planet-planet lain
tetapi
Tidak mustahil , bagi seorang lelaki untuk membawa seorang menetap di tempat
yang jauh lebih indah iaitu SYURGA
hebat x ungkapan ni?
[kalau x faham maksud disebalik ungkapan ni... komen kat bawah nnti aku jawab]
ade satu lagi
"Orang Lelaki gunakan perkataan "kawan" untuk memulakan percintaantetapi
wanita gunakan perkataan "kawan" untuk memutuskan percintaan "
lukisan penaja:
Siapakah "lelaki" tersebut?
L = Lebih E = Ensem L = Lelaki A = Andai K = Kuat I = Imannya
L.E.L.A.K.I

6 comments:
lelaki stat dgn word kawan sebagai permulaan percintaan?
hoho.sy nak bantah buley?=.='
kenapa nak bantah? salah ke statment tu....
kahkahkah.tp biasanya laki yg aku kenal mesti "hey,kite kapel yuk"
dan aku selesa menjawab "let's be a friend"
apkahh kaitan LELAKI dgn dambo box..??
apkahh kaitan LELAKI dgn dambo box..??
syafik: x de kaitan pun... just gambar hiasan je...
Post a Comment