Assalamualaikum w.b.t.....
sunyi la plak petang-petang ni.. semua tido ke???
hari ade pasar malam... dah lame x pergi pasar malam ni....
ok,jam menunjukkan pukul 6:40 petang... jom kite story mory skit...
nak study pun dah x sempat... time2 gini.. susah nak masuk...
malam ni la aku study....
ok..
ok..
hari ni aku nak memperkenalkan admin2 kat page yg aku join tu..
(Alhamdulillah... setakat ni x de lagi yang cakap cam tu...)
kat page tu... ade 4 orang admin..
admin syed, admin nana, admin una, then aku (admin ***)...
![]() | ||
| admin syed, admin nana, admin una dan aku... muka tak penting bang, yang penting HATI |
admin pertama a.k.a pemilik page tu adalah syed...
aku pun x kenal sangat ngan die ni...
sejak aku join page tu... x pernah nampak die online...
busy kot.. tengok profile... nampak cam bakal cikgu.. tapi..
ntah la.. hanya die dan Allah s.w.t yg tahu...
die punye game kat page tu.... teka gambar... game lain aku x tahu...
![]() |
| ni die punye profile pic.kat fb.. admin syed |
admin kedua adalah nana...
yang ni.. kadang2 aku panggil kak nana... kadang2 panggil nana je...
die ade sorang anak llki nmenye adam... die ok.. sporting..
game die kat page tu biasenye.. game teka lagu...
satu lagi.. die suke pomot penge"like" page tu...
sape pernah kena?? Tahniah!!!
![]() |
| ni anak die.. adam... admin nana |
admin ketiga adalah una a.k.a husna
die lbih kurang cam cikgu math la... nak tahu kenapa...
coz die suka bagi soklan math... lagi satu die suka bagi teka-teki..
tapi biasenye.. bile orang nampak die.. mesti mintak soklan math...
die ni pun bleh di kire cam kakak aku... coz die lagi tua... ha3...
![]() |
| admin una.. |
ok..
admin yang last skali aku la.... yg ni yah citer la...
korang pun tahu pasal aku...
korang pun tahu pasal aku...
aku punye game.. semua aku sapu... teka gambar, teka teki, soalan math, teka lagu, teka gambar artis, teka makanan, teka perkataa, teka admin, sembang kosong..
semua aku buat la... ha3... ok.. itu je... cerita untuk hari ni...
pesanan penaja:
exam..... lagi 18 hari... x best nye...




1 comment:
admin ika ada tak?kah3
Post a Comment