Followers

Friday, June 10, 2011

jadi admin... dapat kawan baru.....

Assalamualaikum w.b.t....
hari ni dah hari jumaat.. plus minus dah hampir 4 hari aku kat sini....
ok.. study camne? secara jujurnya aku x start lagi.... hehehehe
(knape x insaf2 ni... x nak masuk clinical year ke?)
tapi semalam aku dah buat revision patho ngan Dr. Thant... 
lame kot... start pkul 9:30 a.m... sampai 12:00 pm....
brape jam? brape jam?.. (kira sendiri...)
hari ahad ni sambung lagi... x tahu la brape jam..

Ok.. ape yang aku buat plus minus 4 hari ni...
yang pasti... satu benda je aku buat....
sejak jadi admin.. busy la plak...
ape yang bestnye... Alhamdulillah aku dapat kawan baru...
ye la.. kawan-kawan sekolah... semua hilang... senyap je...
kawan-kawan matrik.... dah cuti... semua sibuk nak keje...
budak-budak medic lain.... diorang busy ngan elektif posting...
aku je free 25 jam..
so.. terpaksa la cari kawan baru...

bak kata pepatah wahai pepatung.. kawan biar seribu... musuh jangan dicari...
cakap pasal kawan baru...
sekarang aku dah dapat kawan baru dari brunei...hebat la diorang dapat cakap melayu... aku jgak la yang x faham bahasa brunei...
ade sorang budak ni... budak form 2... name die amin...
mentang-mentang la aku banyak bg teka teki kat page tu...
ade ke patut... die sruh aku teka nama die... nasib baik dapat jawab..
die x puas hati... die sruh teka nama kakak die.. 3 orang..
tekaan pertama btul.... tekaan kedua.... salah.....
sekali adik die daa.....
(x pe.. amin... nnti admin teka lagi... hahahahaha)

ok..
dah habis cerita  pasal aktiviti sepanjang plus minus 4 hari kat sini dan cerita pasal kawan baru from brunei...
dan... sebelum terlambat.....
kepada sape-sape yg tag aku kat gambar yg korang upload tu.....
nanti jangan buat-buat terkejut plak... coz aku dah remove semua tag...
( daripada 221 gambar.. skrang tinggal 34 je...)
minta maaf kalau ade yang terasa... kenapa kau buat camtu??.. sje je... 
gambar yang aku upload pun aku dah delete... jangan banyak tanye ye...
bye2..

iklan penaja:
hari ni last day untuk aku main-main.. next week kena fokus study....

4 comments:

zUlaikha rAzak said...

nak tanye jugak.

KENAPA DELETE?*ade rase nak lempang orang x?*.:P

Inche Pelukis said...

eee.... budak ni aku cepuk kang...

ok cerita nye cam ni....
pada suatu hari...
hmmmm... lain kali je la... malas nak taip... ha3....

zUlaikha rAzak said...

dah abes dramatik lah buat camtu?haha

muke legend tapi hati kiut!haha

Inche Pelukis said...

muka sape legend??? hati sape yg kiut??