Followers

Sunday, June 19, 2011

perutusan khas sempena Hari Bapa....

Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah... hari ni cuti... so, hari ni aku x pergi kampus...
knape bersyukur??? coz aku x bace lagi blood supply untuk lower limb and upper limb... Prof. Nordin kate die nak soal pasal benda tu....
bukan setakat bace je... kena hafal and lukis...
last week.. aku dah bace pasal lower limb.... bile explain...
semua salah.. stress kan.. ape perasaan bila ayat camni kluar...
"Hmmm... Ape la... banyak lagi yang awak x tahu ni.."
maybe aku punye usaha x cukup kot... sabor je la...

dah la... malas nak cakap pasal benda camtu...
kita tukar topik lain la... hari ni... Hari Bapa kan...
so, hari ni aku buat contest kat page... sape menang dapat hadiah..
x la lumayan sangat... top up 5 hinggit je... kih3..
ok la.. aku ni student.. tu je mampu bagi... alhamdulillah...
ade yang menang... Tahniah!!!!

aku tak minta seorang ayah yg sehebat superman, aku tak impikan seorang ayah yang sekacak Brad Pitt.. aku hanya inginkan seorang ayah yang ikhlas dan sabar membesar aku sehingga menjadi seorang insan yang berguna...
ok.. 
sempena hari bapa... aku pun nak wish gak la...
SELAMAT HARI BAPA!!!
khas untuk semua yg bergelar bapa..
untuk ayah aku... sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah unutuk die...
coz ayah aku dah meninggal mase aku form 2...
time tu aku memang x sempat jumpe die dan minta maaf ngan die...
walaupun baru form 2, aku tahu aku ade buat salah...

yang aku tahu.. before die meninggal.. aku ade buat die terkejut...
tapi die x marah... just bg nasihat je....
lepas kejadian tu... dia mula sakit...
coz die ade penyakit jantung & darah tinggi...
kalau fikir2 balik... memang aku rase bersalah...
tapi... Allah s.w.t lagi menyayangi dia..
dia pergi meninggalkan kami untuk selama-lamanya...
aku menyesal coz  pernah merungut time jaga die waktu die sakit...
teruk kan.. sanggup seorang anak buat ayah die cam tu...

sayangi la ayah anda selagi dia masih ada...
aku harap die maafkan segala salah dan silap yg telah aku buat...
Ya Allah.. Ya Tuhanku...
Kau Ampunilah dosa ayahku.... Tempatkan lah dia bersama-sama orang yang beriman... Dekatkan dia dengan nikmat Syurga-Mu..
Amin...
Al- Fatihah..

lukisan penaja:
kenapa la hidup aku ni banyak sangat benda yang x teratur... arghhh!!!

3 comments:

zUlaikha rAzak said...

Al fatihah...


sarimon kau anak yg baek.im sure ur father will be happy kalau dy tgk ko skrg:)

Just.A.Blogger said...

sarimi anak yg baik...

sari, nak jadi ank angkat bole?

Inche Pelukis said...

Zulaikha...

Thanks coz sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah ayah aku...

aku anak yg baik ke?? mane ko tahu?? belum tentu lagi... perjalanan hidup masih jauh... aku pun harap die happy ngan pencapain hidup aku skrang...

tapi sedih... coz x dapat kongsi ngan die...

Shimi

baik ke?? ko slalu kata aku jahat...

ko nak jadi anak angkat sape ????