Followers

Monday, June 6, 2011

melangkah seorang diri...

Assalamualaikum w.b.t...
alhamdulillah... selamat sampai ke asrama MAIDAM...
tapi dalam hati... tengah berfikir... kenapa perlu balik MAIDAM....
bukannya... nak buat elektif posting...
ok...
hari tu.. aku ade janji nak kongsi cerita sebenar kan... pasal post..

yang sebenarnya... ade racun disebalik mee...
that's means... bukan berita baik la...
ok... aku terus terang.. aku fail pro-exam 1...bukan setakat fail pro-exam... aku fail VIVA.....
bak kata pepatah... sudah jatuh ditimpa gunung....
kata-kata yang sesuai untuk aku....
PADAM MUKA KO!!!!

untuk soklan yang aku tanye hari tu...
ape pendapat korang bila lelaki menangis....
that's happened to me... menangis 12 jam... tido 12 jam.... (btul ke??)
memang sedihkan... 
daripada 30 orang yang ambik exam.. tiba-tiba aku sorang je yang fail...
sape yang x nangis... memang tipu la....

sekarang.. aku melangkah seorang diri... InsyaALLAH... cuba yang terbaik...
dua tiga hari ni... aku duk fikir...
camne la perasaan nanti...
orang lain happy kat umah... aku..
nanti ambik exam sorang2... study sorang2... kluar makan sorang2... duk kat bilik sorang2...pastu stress sorang2... ambik result sorang2...possibility untuk cakap sorang2 memang tinggi.....
nasib baik x kena buat elektif posting sorang2....

ok la...
aku pun x tahu nak cerita camne...
dalam otak ni berlambak idea nak taip... tapi.. jari x bagi kerjasama...
so idea tu meroyan sorang-sorang je la...
to all my friends... 
SELAMAT BERCUTI DAN SELAMAT BER"ELEKTIF POSTING"....
tahniah coz korang semua lulus...
Memang Terbaikkk laaaa!!!

lukisan penaja:
 nampaknya... sebulan lagi la aku duk kat sini... sape nak teman??

3 comments:

Nashrulhadi said...

sabar deh sarimi...Ni sume ujian dari Allah...bagi ak baik rase sedih sbb fail exam drpd xrase pape sbb lulus...tu maknenye kite meletakkan penggantungan kite sepenuhnye kpd Allah setelah kite berusaha bersungguh2...

InsyaAllah dgn sbb ni ko akan menjadi seorg doktor yg paling baik antara semua sbb ko merasai kesusahan dan penderitaan ysng org lain xrase...

insyaAllah ak akan temankan ko sepanjang study week tu...lagipon ramai jugak yg posting kt KT ni...kire ramai teman la...kalu ade pape masalah kitorg bley bantu...

maaf sekiranye ade ayat2 dri komen di atas buat ko xsenang...ak xthu nk ckp mcm mne sbb ak xberada dlm situasi ko...moge kite semua 30 org dpt smbung clinical bersama...
All the best exam nanti...

Inche Pelukis said...

tq.. nash...
eh,. x pe la.. x yah temankan aku. korang pun busy nak buat elektif posting.Lagipun, insyaAllah.. study week kali ke-2 ni.. aku duk kat bilik je kot. ade orang teman ke, x de ke.. same je... aku x nak susahkan korang. buat elektif posting cepat2.. then bleh cuti lame skit... he3...

Iman Lurv Islam said...

Do ur best...kami doakan yg terbaik...think +ve....we lurv YOU...that u must know...